Hönö 8/2 2009

Efter att äntligen införskaffat en ny kamera var det nu dags att prova den. Jocke, Ted, Fidde, Henke och jag åkte ut till de soliga öarna för att sända lite.

Dagen gick sådär för mig men mina projekt börjar nog darra efter att jag gjort bra press på dem och närmar mig äntligen mina bestigningar av dem. Jocke var mannen man skulle lyfta hatten för efter att han sänt hårda problem ett efter ett. Han är galen. Måste fråga efter receptet på det han har ätit...

En underbar dag och massa bilder. Börjar med 2 här och fler kommer när jag hinner!


Ted visar beta till Fidde på "Kolla, Fettot har vita jeans"


Ted på "Mr Brickolage"

Kommentarer
Från: Jocke

Skön HDR känsla på sista bilden :)

Skall nu avslöja mitt recept för framgång; äta typiskt dålig mat, typ från Gyllene Måsen och mackor från en Tunnelbanekedja. Inte sova mer än 7 timmar per natt. Dricka minst 2 öl om dagen och spela biljard med vänner :)



Detta gjorde att ja haft den mest framgångsrika klätterhelgen hittills.



2009-02-09 @ 08:41:34
Från: Johan

Haha låter nästan farligt att ta efter det receptet! Det är som sagt bara att lyfta på hatten och all cred till dig!

2009-02-09 @ 08:56:11
URL: http://climbing.blogg.se/

Kommentarer här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0