Utby 18/9 2008

Idag var det dags!
Dagen då jag skulle prova på att tradklättra för första gången.
Okej, så allvarligt var det inte. Jag klättrade faktiskt bara andreman.

En ny upplevelse iaf och det var kul. Ledare som "Spagaten", "Snett åt höger" och "Bananblocket" gjordes. Den sistnämnade med häng tyvärr, men så kan det lätt bli när man nästa floppar med en fastjammad fot. Kändes som jag skulle bryta den....PÅ RIKTIGT!

Vi träffade några andra snubbar på klippan. Trevligt med sällskap medans kompanjonen klättrar.

Dagen var kul och visst blev det mersmak.  Ser faktiskt fram emot nästa gång!


Ted tejpar en Jamhandske. Inte lika hardcore som mig med andra ord.

Ser ni midgiten på toppen? Utsikt över Göteborg vid fikat. Kaffet är alltid med! Fler personer ute och klättrar denna vackra höstdag!


En Friend i sprickan

HIGH quality coffee! Bananblocket var vältrafikerat idag. Ted förbereder Ted plockar sista kilen som fastnade


Vi hopppas på en bra sendarvinter.

Kommentarer
Från: nils

Hej!

Roligt att få vara med på kort :-) (det såg ju bra ut så långt...)



Mucket inspirerande blogg!



ha det fint!

2008-09-18 @ 21:17:30
URL: http://husmorsbloggen.wordpress.com/
Från: Johan

Haha ja det var kul att snacka med er! Hoppas ni fick en trevlig eftermiddag sedan efteråt! Och tack för berömmet av bloggen!

2008-09-18 @ 21:38:19
URL: http://climbing.blogg.se/

Kommentarer här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0