Almenäs 22/11 2008

Vi var ett större gäng som idag begav oss mot vårt eget "Magic Woods", Almenäs. Det var Henke som tyckte jag skulle hänga med då han aldrig varit där innan. Och visst ställer man upp för laget!


Jonas tar i på "Loaded"

Idag var det en enda stor utmaning...Snön!!...Men vi hoppades på det bästa.
Efter att snön tog ledningen med 1-0 då henke gasade framåt i backe, men åkte bakåt, så kom vi fram till blocken. (Henke byter nog till vinterdäck efter idag). Vi började i området "Myra" där vi fick se en antal flashar på problemet "Hangover". Bra start på dagen!


Åsa sträcker sig låååångt på "Du Bist"

Vi körde även på problem som "Du Bist", "Loaded", "Verres Military" och "Shit Happens" m. fl.
Snön vann kampen idag då den blötte ner många toppar, men snart så vinner värmen över den och vi kan åter komma tillbaka och sända hej vilt.


Markus crimpar hårt på "Verres Military"

Tack för en underbar dag under en värmande sol och blå himmel!

Kommentarer
Från: Jonas

Ha ha man ser ju helt galen ut...jag tog iaf i å det syns!



Schyssta bilder!

2008-11-22 @ 22:27:42
Från: Johan

Haha ja det blev en del bra bilder! Får se om jag hinner lägga upp några fler från dagen. Det var riktigt kul igår och hoppas vi kan komma ut på en session igen!

2008-11-23 @ 09:10:52
URL: http://climbing.blogg.se/
Från: Hilda

Ser fint ut! Själv har jag varit inne hela helgen och pluggat typ. Hur ser det ut med klättringen runt jul och nyår? Nu vet jag ungefär hur jag ska jobba nämligen :) Kram!!

2008-11-23 @ 17:02:31
URL: http://hildas.bloggsida.se
Från: Anonym

Jepp, det får bli mer, jag e sugen på att utforska tjörn mer, death valley o.s.v.

2008-11-24 @ 20:43:58

Kommentarer här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0