Utby 15/6 2008

Planer fanns det för dagen. Norra Näs i Varberg eller Dejsön i Göteborg. Men vädergudarna ändrade på detta idag genom att bidra med tätt kommande regnskurar.

Dan ringer och frågar om det är dags att klämma på taken i Utby. Mitt projekt "Integrerad Maria" hägrar fortfarande denna morgon så valet var lätt.

Efter några uppvärmnings-pull-ups i en halvdöd björk var det dags att känna på mitt kära problem. Vi diskuterar beta fram och tillbaka och provar sekvenserna för att jag ska kunna länka ihop allt och kunna ticka av mitt problem.
Till slut gick det! Problemet är besegrat!

Dan kommer nog också sova gott inatt då han misstänker att 15 dagar, totalt, är till ända. "Det andra taket" är besegrat och nu måste han börja leta nytt projekt. Jag tycker att vi får ta ett besök till Järnforsen och klättra lite tak! Grattis Dan och bra jobbat!

Bilder när Dan besegrar "Det andra taket" 7a+
  

Bilder när Johan besegrar "Integrerad Maria" 6a
  

Kommentarer
Från: Dan

Grym dag, såna får det bli fler av! Har du fler projekt att beta av? =)

2008-06-15 @ 18:24:25
Från: Johan

Jo da! En hel del både i Utby och Mellby. Vi får väl ta oss en tur på onsdag då kanske för att beta av dem också om vädret tillåter =)

2008-06-15 @ 19:00:36
URL: http://climbing.blogg.se/
Från: Evelina

heej

blev lite sugen på att leka med bloggdesign efter det du sa idag om att jag ska hjälpa dig. Fast blit ju enklare om man har tillgång t fler/större bilder än de ja snodde härifrån :P



Kolla in för att se va ja pysslade me, hehe

http://gurko.blogg.se/test/

2008-06-17 @ 23:16:46
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentarer här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0