Tjörn 13-14/12 2008

Vädret visade att det skulle bli bra väder och superstick ute på Tjörn. Smhi ljög inte och Pontus, Jocke, Ted, Galtor, Fidde, Sari och jag fick en toppen helg.
Allt började på utsikten för att pressa hårt på "Teds Arete", men återigen var jag nerstängd. Närmar mig toppen nu iaf. Sedan hoppade vi ner i lä för att göra ett riktigt crimpigt problem. Dagen avslutades med pizza, klätterfilm och drycker i pontas hus. Somliga drömde mardrömmar om docker...


Johan på "Teds Arete"


Galtor på ett namnlöst problem

Söndagen begav vi oss till de branta väggarna (kommer inte ihåg vad området heter) och körde bra länga på ett projekt som ligger där. Coola moves men en sjuhelvetes urtoppning. Kommer nog dröja länge innan jag tickar av det.
Här fick jag dock göra ett annat fint, brant problem. Namnlös vad jag vet, men Ponta kanske kan namnet?


Ted visar återigen hur skönt det är att ta på sig boulderskor


Johan på ett projekt


Ted på projektet


Jocke på projektet


Pontus borstar så han får bästa tänkbara friktion


Johan på ett namnlöst, bran problem


Flapper


Ted visar att han även är trädklättrare

Tack för en trevlig helg!


Kommentarer
Från: Jocke

Tack ska ni ha boys, and Sari :) Really nice pics from you!

Team Global sends...

2008-12-15 @ 08:21:11
Från: Sari

Tusen tack =) I have had really fun! Special satuady evening haha..See you soon!

2008-12-15 @ 10:21:19

Kommentarer här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0