Projektens tid är kommen!

Nu när vintern är här är det sändartid på de problem som man satt upp som projekt.
Men inte nog med att man vill sända, utan 14 dagar över Jul och Nyår har jag tänkte borsta upp ett nytt område.


Projekt 1:
Utanför mina hemtrakter Mönsterås finns en ännu mindre ort vid namn Fågelfors. Där har jag funnit block...stoooora block och lite mindre block. Här tänkte jag införskaffa några stålborstar och tillbringa mina lediga dagar vid Jul och Nyår för att skaffa en Topo över området och börja skicka problem. Förhoppningen sedan är att folk ska få upp ögonen för blocken så det blir lite trafik där. Håll span på bloggen under mellandagarna för att se utvecklingen.

Projekt 2:
Mitt galma projekt får nu börja räkna sina dagar. Sticket var inte på topp under sommare men ändå var jag så nära. "Norrlands Guld" i Mellby ska besegras i vinter!

Projekt 3:
Ett problem som jag mer och mer känner att jag borde kunna beta av under vintern är "Sockerbiten" i Gärdsås. Bor 5 minuters gångväg från problemet så min lediga timmar kommer nötas på crimparna på detta problem.

Självklart finns det andra problem som ska betas av också men kvalar inte in på listan denna säsong. Häng med på utvecklingen för att sedan få se resultatet under vintern!

Kommentarer
Från: Dan

Är du hemma nåt i vecka 1? Jag är i Gbg efter nyår och Hilda kommer jobba en del, så om du är sugen så klättrar jag gärna lite :)

2008-12-07 @ 13:33:47
Från: Johan

Jag kommer till Göteborg 4 jan igen. Vi kan ju höras om det :)

2008-12-07 @ 17:11:31
URL: http://climbing.blogg.se/

Kommentarer här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0