Lyckan, Fågelfors 29/12 2008

När det är kallt är det sticky! Det märktes om inte annat denna dag när det var -6 grader på termostaten.
Detta hindrade såklart inte mig utan jag såg det som en chans att senda lite på Lyckan.
Oskar, markägaren, mötte upp mig på ängen där jag precis bestigit slabben jag borstat upp.
Vi begav oss till blocket ute på hygget som jag borstade upp där jag trodde att iaf en av turerna skulle vara i det övre 6-registret. Men efter att lite flak lostnat så vart den inte så tokhård, men däremot riktigt cool!


Lyckans vackra entré när jag kom

Vi avslutade klättring med att gå till jätteblocket där jag ville senda den lilla areten som jag var på förra gången också. Efter ett par försök gav jag mig f-n på att den skulle sitta, och då gjorde den det.

Rolig dag med vacker natur i rimfrost och rolig klättring! 


Johan på "Klobo-slabben"


Johan på "Fettojuggar"


Johan på "Moonwalk"


Johan på den coola "Gomenasai"

Kommentarer

Kommentarer här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0