Utby 23/8 2008

En mulen dag bjöd på fin klättring och halvbra stick. Jocke och jag begav oss till Utbybergen för att bestiga stenblock. Uppvärmingen för min egen del blev att bestiga "Gudrun", då menar jag ingen person.
För Jocke började dagen med att bestiga en nästan omöjlig areten "Anglé Benke".
Sedan började vi bestiga högre höjder. 3 stycken highballs efter varandra med start på "Snejksession", vidare till "Högerrisset" och till sist "Vänsterrisset".
Ted dök sedan upp när vi stod och kände lite på "Instabilo". Vi gick vidare för att köra på "Sprickkrysset". Jocke och jag var rätt slitna så Ted fick flexa med musklerna och visa hur stark han är när han besteg 3 problem inom 5-registret......Utby.
Bra och rolig dag och en bra uppvärmning för Sandsjöbacka.


Ted visar teknik på "Sprickkrysset"  5

Johan bestiger Gudrun Johan koncentrerar sig på Snejksession Johan på highballen Vänsterrisset Jocke letar efter rätt sekvens på Anglé Benke
Jocke bestiger Snejksession Jocke på väg upp för Instabilo Ted visa fina moves på Sprickkrysset Ted med skaplig utsikt bakom sig när han bestiger Klassiker nr.7

Kommentarer

Kommentarer här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0